Images

apa ini semua???

belum selesai isu panas berkaitan email 'misteri' dari seorang parent yang mendesak pihak GMN membatalkan Annual Dinner Gmmsc kerana dikatakan pemenang Lucky Draw (seorang lelaki & seorang perempuan) akan mendapat sebuah bilik bersama di Hotel Ramada. Kini muncul pula 'isu' terbaru "gmmsc sial" dan "Hairi Tanta".
apa lagi yang dimahukan oleh pihak2 terbabit dalam membangkitkan isu2 ini. Isu2 yang mengarut dan berniat untuk menjatuhkan persatuan lain.
bak kata pepatah "baling batu, tangan menyorok". dengan menggunakan nickname "gmmsc sial" secara tidak langsung menjatuhkan maruah dan kredibiliti gmmsc itu sendiri.



*klik imej untuk paparan lebih jelas

bila penulis menghubungi num yang terkandung dalam komen "Hairi Tanta" rupa2nya num itu tiada dalam perkhidmatan. cuba try kl tak percaya!
Blog yang dikatakan milik Persatuan hebat dan masyhur di Mansoura yang dengar katanya ISTIQAMAH dalam menegak makruf mencegah munkar, dijadikan tempat untuk memalukan dan menjatuhkan pihak lain. Sungguh memalukan, ibarat Gajah sama Gajah bergaduh, Semut mati ditengah2. Gunala medium lain, jangan gunakan medium berpengaruh untuk menjatuhkan orang lain. Secara tidak langsung menggambarkan keperibadian buruk kepada blog dan persatuan tersebut.

apa kejadahnya semua ini? siapa yang sebenarnya dalang kepada semua ini? apa tujuan mereka sebenarnya?

sekian, terima kasih.

ini pandangan peribadi ahmad afiq bin mohd rozain.
semester 4, Mansoura Manchester
Syarik Rabik
0119163741

2 comments:

  1. haish~
    ape la nk jadi...............

    ReplyDelete
  2. haha....wep gajah sama gajah bergadoh... pelanduk mati ditengah2...bkn semut...haha, neway, ske ati lu laaaa..blog lu..ahah

    ReplyDelete