Images

.::otot tarik dan sazali samad::.

sebelum pegi gym aku mencari2 snow cap aku
memandangkan cuaca luar sgt sejuk, lagipun baru bgn
so males sikat rmbut
tapi tak jumpe...!!!
sebenarnya aku males peg gym
tapi melihatkan saiz perutku dah mcm ibu2 mengandung
so aku tak mau disamakan dengan golongan itu...

so, bile aku masuk gym
aku dah bermonolog dalaman sendirian
meragui kualiti peralatan gym di ctu
tambahan lagi trainer dia takde la berbadan sado(sasa) pun...

so cam bese bile org baru masuk
trainer tu tny name...

trainer: what is ur name?

aku: : afiq

trainer: hafiz?

aku : la'(tak dlm b.arab), afiq

trainer: afiq??

aku :aiwah

trainer: nice hair, spiky(sambil mengangkat tgn menyentuh rmbutnya)

aku : *dalam hati (sial pe spiky, mohawk kot)

then masa aku angkat dumble atiq berbual ngan aku:

atiq: dot, ko tak bau busuk ke org arab tuh?

aku: tula pasal, busuk gler arab baju hijau nih

pastuh abes sesi, tetibe arab baju hijau tadi cakap
kirim salam dgn zainol...
aku tergamam, pergh arab ni pndi cakap mlayu
ntah2 dia paham aku ckp dia busuk tadi...

selesai mengangkat besi dan latihan yg banyak semalam
membuatkan aku males nak pegi ag...
tapi kene tgk perot arr...

hasilnya aku mengalami muscle pull (otot tarik)
sgt sakit di sekitar atas dada
dan juga perut ku...

camne arr dulu sazali samad bole tahan
ngan latihan nih...

p/s: aku dapat rasakan yg shape badanku dah sama ngn shape
badan sazali samad

viva la vida,

1 comment: