Images

.::blog misteri::.

aku rasa bosan sangat-sangat,
jadi aku pon menekan-nekan mouse(maksud aku tetikus)
pada link blog kawan aku
aku jumpa satu blog...misteri gler
maksudnya blog misteri ni adalah milik kawan kepada kawan aku yg lama xkawan...

bile aku bace
blog kawan kepada kawan aku yg lama xkawan ni (lepas ni aku pki blog misteri je ar)
aku tertanya2 jantina empunya blog misteri nih.
adekah dia seperti fahrin ahmad yg berbadan tegap
atau seperti maya karin yang ada *****
atau mungkin dia seperti makhluk di lorong2 yg lemah lembut tetapi ada halkum
dan bulu kaki...

tapi itu bukan fokusnya...
yg pasti cara penulisan empunya blog misteri ni
membuatkan aku tertarik dengan blog misteri ni...
buat aku ketawa dgn kebodohan dia yg dibuat2...

haha...sungguh melucukan...

viva la vida,

1 comment: