Images

.::aku hanyalah Dan Humphrey dan tak mungkin chuck Bass::.

beberapa jam yg lalu aku pergi mencari makanan di kedai makan memandangkan perut aku dah bermain lagu afterlife tanpa bunyi gitar,minta diisi...

jadi aku pon mengorder makanan dan selepas itu makan dengan lahapnya...tengah dok menghembus-hembus asap kawanku bercerita akan cerita bukan fiksyen yg baru diketahuinya...

tajuk ceritenya rumah...iye rumah...aku tak mahu dilabel lampi so aku amik keputusan utk buat2 paham dgn tajuk tuh wlpun sebenarnya mmg aku tak paham!!!! rupe2nye kawanku bercerite pasal rumah milik member aku....0o0o0o(tanda paham)

ada ape dgn rumah member aku???aku males nk cerite ttg itu,tapi aku membayangkan rumah 'the rock' dlm cerita the 'game plan'...yeker?? ade la sket2...
bapak best umah dieorg skunk, al maklumlah semuenye anak2 yg berada (bukan brado!)

p/s: terkadang terpikir gak, sebenarnye kite semua same...

viva la vida,

0 comments: