Images

.::Al-Huffaz::.

My mom dah daftarkan my name untuk dis seminar iaitu teknik2 menghafal Al-Quran...
so dari PD trus ke masjid negara to join the seminar...but pagi tuh aku bengang sket cos kelam kabut sangat ditambahkan plak dengan kepala aku yang pening dari malam semalam....my mom plak keep repeating kene ikhlas...actually takde kene mengene pown!!!

so i joined the seminar; kol 9am stat, dengan tak sarapan dengar ceramah...ngantuk tol dengar ceramah agak buhsanla(jgn tiru aksi ini dirumah)... teknik menghafaz sebelah petang n pagi ni cermah pasal nak btolkan niat hadir ke seminar tuh!!!
then lepas zohor baru stat teknik meghafaz; one of the tip is baca satu ayat tuh 60 hingga 200 kali(jgn tanya kenapa, buat jerk!!!)

Terus terang aku cakap aku tak brape enjoy this seminar cos panjang sangat penceramah dia meleret, bawa keta stright to the destinasi la...ni nak singgah kedai dulu nak masuk simpang nih...simpang tuh...i really don't like it cos niat aku nak dgr teknik menghafaz ajer!!!
petang tuh kol 4:30pm...baru abes n aku balik dalam kepenatan...

p/s: hope dapat praktik n istiqamah on the tips...



Aphids;4mei2008;10:16pm

0 comments: