Images

Dua Puluh

Yang ke 20. Aku masih ke hadapan, mahu jadi lebih baik dari semalam. Memenuhi masa masa yang ada dengan perkara perkara yang aku suka dan merancang sesuatu agar masa masa di hadapan dapat dipenuhi sebaiknya. Supaya nanti aku tidak pandang ke belakang dan berkata "Kalau aku dulu..."

Banyak perkara telah aku isikan satu persatu di dalam minda, mana mana yang masih muat aku rasa tidak keterlaluan jika aku ingin tambah dengan apa apa yang aku rasa aku mahu lakukan. Samada sendirian atau berkumpulan, perkara perkara yang telah aku list kan akan juga aku turutkan. Kerana itu yang aku mahu.

Misalnya, mahu menawan seluruh Egypt dengan hanya tinggal baki beberapa tempat yang belum pernah aku jejak. Yang lainnya, banyak. Sangat banyak.


oh ye: cause you're a sky full of stars.

Hafeez Darraji



0 comments: