Images

penerima anugerah kesatrian emapayar british

aku dah perasan lama dah kechixx nih bagi komen kat shout out aku. dia suh aku amik award kat blog dia. tapi asal masuk blog aje aku terlupa. masa tengah cuci baju tadi teringat balik then sampai je depan laptop dah terlupa. nak buat camne umur dah makin tua...hukhukhuk
nasib baik hippocampus aku nih masih berfungsi dan tiba2 teringat pasal komen kechixx tuh. nih mesti kau pakai ayat guna-guna supaya aku tak lupa. ekekekeke
Inilah anugerah@award yang aku dapat, bukan cam anugerah yg cam kat tajuk tuh(hehehe):


kene jawab soalan pulak :

1. Thank and link the person that give you the award
Terima kasih bbyk lah kechixx. Syukran. aku tak kenal pun kechixx nih tapi dengan semangat 1 blogger dia boleh menganugerahkan award nih kat aku. hikhikhik


2. Pass this award to 10/20/30/all bloggers you've recently discover

yg num 2 nih males den nak selesaikan...ahahhaha
3. Contact said blogs and let them know they've won this award
num 3 ni pun samo jo

4. State 7 things about yourself
  • seorang lelaki yg cukup sifatnya
  • tinggal di kuala lumpur, belajar di egypt
  • tak pki spek mcm si kechixx
  • besar TAK kechixx
  • suka makan nasi minyak lauk ayam merah. (nak suh mat gebu masakkan)
  • suka warna hijau
  • peminat liverpool fc tegar
TAMMAT

2 comments:

  1. kena congrats x?
    btw.thanks for snggh blog.

    ReplyDelete
  2. @aqilasafuan
    kene la + blnje makan skali
    heehehhe

    ReplyDelete