Images

Gadget yang memang berbaloi-baloi

aku memang suka kumpul gadget2 nih. tapi sebagai seorang pelajar membataskan aku untuk mendapatkan gadget terbaru. al maklumlah mafish fulus (takde duit dlm bhs arab). sebab tuh aku tengah kumpul duit daripada sekarang. bukan apa untuk kepuasan diri jugak.
gadget yang memang berbaloi-baloi dimiliki ialah:
kita mulakan dgn nombor 5 :

5

SET HOME THEATER


tak perlu lagi nak berebut-rebut beli tiket wayang. kalau pergi wayang pun mesti ada orang buat bising. so bila memilik Set Home Theatre nih, dengan screen yang besar dan suara yang WOW! pasti membuat kita tersenyum seorang diri

4
PS3

Yang ni tak payah cakaplah. dari kecik dulu aku mintak mak bapak aku belikan. tapi diaorang tak nak belikan, alasannya nanti tak belajar. dengan bentuk nya yg slim (siap boleh sorok bawah bantal kalau xnk kac org lain main) ps3 ini mempunyai banyak fungsi terbaru seperti online game, voice chat dan sebagainya

3.
3D HDTV
tak payah nak mengada-ngada pergi wayang. kat rumah dah ada home theater + 3D TV. LENGKAP!!! sambil menikmati masakan sendiri, boleh juga menonton cerita-cerita terbaru. bukan 2D tapi 3D!!!

2

DSLR

dslr nih dah popular dah sekarang. lebih puluh ribu orang dah pakai kat seluruh dunia. bak kata orang putih "a picture worth a thousand words". kita pun puas dengan hasil gambar yang kita tangkap.

1

Apple
bukan buah apple. tapi gadget keluaran Apple. bak kata mat salleh "technology in our hand" lah kalau pakai gadget2 nih. dengan ciri2 yang sangat terkini pada barangan Apple seperti iMac, iPhone, iPad, Time Capsule ianya pasti menjadi pujaan dan gilaan bukan sahaja anak-anak dara bahkan semua orang.

6 comments:

  1. aku teringin dslr tuh ngn set home teater...tido dpn tv la 24 jam huhu...

    ReplyDelete
  2. mak aii..aku mmg nak sgt DSLR..sabo je la yop oii.. :))

    ReplyDelete
  3. ok2 berangan dulu, then insyAllah dapat.. *aku pon sgt teringin apple tuh!! T.T

    ReplyDelete
  4. @ezma
    kmpl duit jgn asyik beli hadiah anniversary je...huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. @nolyumar
    bak kte ppth "impian boleh jadi kenyataan"...xde yg mustahill...

    ReplyDelete