Images

kepit buku bawah ketiak

aku rasa nak gelak bila nampak member2 aku jalan2 bawa buku ke hulu ke hilir nak stadi. aku rasa itu tak patut cam skema semacam aje. Obvious sangat tuh, kepit buku 24 jam bawah ketiak bukannya stadi pun. tgk result bukannye gempak pun. bak kate pepatah "kene pandai bahagikan masa". kalau masa stadi then ko stadi la. kalau masa makan then ko makanlah, abes kalau dah bawa buku 5% makanan terjatuh dalam buku. tak ke membazirnye tuh!

baru2 nih, aku baru abes exam pertengahan tahun. Lecturer bising2 kate tak nak keluarkan keputusan padahal mesin nak cek kertas jawapan tuh rosak. lepas bape minggu dah siap tanda 'manually' agaknye, semua budak2 cam cuak masa lecturer nak umumkan. aku cam biasa rilek je la kate ada taik lalat kat dahi. orang kate kalau ada taik lalat kat dahi maknanya otak pintar. aku dengan sabar dan penuh tekun menunggu sampai nombor giliran aku disebut.

nah! amik kau, dapat antara yang tercorot dalam semester aku.
bila member2 tanya, aku buat2 tak dengar...malu...

lepas nih aku kena bawa buku pegi mane2! lantaklah apa orang nak kate, asalkan aku nk score final nih. aku nak balik umah cepat.
waktu makan aku nak baca buku, waktu baca buku aku nak baca buku, waktu sukan pun aku nak baca buku.
Aku sayang kau buku!!!

p/s: korang jangan kutuk aku!

0 comments: