Images

kalau tak berani tak payah nak mengada

semalam, sorang member datang kat aku. dia tanya aku "camne nak ngorat awek? takkan kau takde awek single nak kac kat aku?" pastuh aku kata. " kau pilih orang yang betul" sambil gelak2 besar pastuh aku sambung balik. "ko ingat aku nih kaunter pertanyaan nak tanya macam2?" dengan muka murung member aku duk diam tengok aku buat kerja.
kadang2 aku tak setuju bila orang suruh kongsi tips2 nak ngorat awek. itu hal aku la beb, kalau bagitaw jadi tak special la. kalau aku nk bagitaw pun tunggu aku ada rancangan 'talk' sendiri. sambil duit masuk, baru sedap nak bercerita.
kebetulan aku jalan2 kat balang awak.com aku ternampak satu video. bagi aku rasional gak la nak ngorat awek camtuh. style & sweet.




p/s: untuk awek ke-2 nanti aku nak cuba

0 comments: