Images

.::mansoura-cairo-bahrain-KUALA LUMPUR::.

akhirnya, hari2 yg lame ditunggu2 dah menjelang tibe.... kini di KUALA LUMPUR, MALAYSIA...
sebenarnye aku balik nih, parents aku tak taw pon saje2 nak wat suprise sket...hahaha, tgk je la ape reaksi mereka balik dari keje nanti...

so ari nih aku dah smpi di Kuala Lumpur, perjalanan yg amat memenatkan. mula perjalanan dari mansoura seawal 6 pagi ke Toiron, dari situ ke Cairo International Airport naik van travel agent then smpi kol 10am tgg arr smpi flight kol 3.30pm...smpi kat bahrain dlm kol 7.30pm, lepak2 gi smyg then naik plane ke Kuala Lumpur, kali nih nye plane seronok gler ade tv utk sorang satu passenger so takde la buhsan sgt...

dlm perjalanan tuh aku bersama anp power rangers, thia, pika, nazeera, arham, aiman, nuha n ainur(kl tak silap ar), smue mencanak pasal swine flu, so smue pon pi la beli mask tuh cover an, tggl aku ngn anp power ranger je tak pki, tawakal je la...hahaha
n bila da smpi KLIA aku seronok gler, MALAYSIA doe, MALAYSIA!!!! tanah tumpahnye darahku...smpi2 amik luggage and check out, so kiteorg berpisah kat ctu tanpa smpt ucapkan selamat tinggal, takpe nnti kite jmp gak ag...ahahah

so tekad aku dlm plane ag, smpi Malaysia aku nak cari roti canai n nasi lemak. so adek aku amik aku dari airport ngn afiq akmal kiteorang trus grak gi kedai mamak. malangnye nasi lemak da takde mase tengahari bute, roti canai plak smue da abes... so aku makan nasi campur ngn ayam masala, layan gak ditemani bersama sirap limau yg lame aku idamkan...hahahaha

syukur alhamdulillah da smpi MALAYSIA...

p/s: MALAYSIA doe, MALAYSIA!!!!

viva la vida,

0 comments: