Images

.::kl batu tergolek mesti ia terjatuh ke gaung::.

wohoooo!!! setelah beberapa hari merantau dari umah ke rumah member, malam ni aku berada di rumah dan aku rasa perhentian kali ini bakal menjadi perhentian paling panjang...aku akan kembali berusaha gila babi tahap cipan smpi termuntah-muntah...hahah
serius aku teringin nak stadi smpi muntah, tapi mungkin aku bukan makhluk yg belajar sampai camtuh skali...haha

sesaje juga mungkin hobi baruutk diri aku, berhijrah dari umah member ke rumah member, dlm mase yg same memberi kelas yg "ikhlas" kepada rakan2ku... dan baru aku terpikir aku sebenarnye ingin menginsvisiblekan strategi belajar aku, bukan ape aku cuma takot segah2 makhluk yg bernama afiq rozain, yg mane smue information pasal stadi dia tahu tetibe tak brape score dalam exam...so kali ini aku nak keep it low, low, low...haha low profile beb...

entahlah sejak kembali, baru saje tamat tuisyen dan sejak dari itu masih menatap laptop ku, yg mane dah berhabuk2 dan berpasir2 smpi keyboard laptop aku pon dah tak functioning...terpaksa meminjam external keyboard dari member aku utk melunaskan...

dan aku baru saje kembali dari blog2 teman2 ku sudah banyak terisi begitu juga blog adek beradek ku...pegi ke blog abg sulung ku terlihat la mcm2 mende yg dia sorok sblum ni, dan aku tersenyum melihat 'bayangan' positive changes dia...
yg blog kembar aku plak, dia nak tutup blog dia atas sbb ape pon aku tak taw...macam2 hal la...tapi aku dah boleh berbangge ngn 2-2 org ni sbb ape??? sbb aku bangga arr...yg adek2 ku yg masih bersekolah masih tak tahu perkembangan dieorag...

dan kini tak sabar menunggu utk pulang ke msia, bertemu kuarga ku...
hahaha

salam emansipasi,
aphids

0 comments: