Images

.::antara angan dan sedar::.

3.52am, sejak kebelakangan ni waktu2 begini sudah menjadi siang bagi aku. lagi beberapa hari sahaja 'final' itu akan menjelma lantas aku memaksa diriku utk berusaha keras walaupun aku tahu usaha aku kini sangat tidak mencukupi utk mencapai target aku nanti....
masih lagi di rumah kawan tetapi berbeza koordinatenye, entahlah aku kini lebeyh selesa belajar di rumah2 kawan walupun aku tahu aku sebenarnye boleh belajar gila babi di rumah sendiri...mengapa ini berlaku aku sendiri tidak pasti bagai ade yg menghalang rasa sendiri ku berbanding rasa sosial. dan sebenarnye masalh bekalan air serius tidak langsung menjadi masalh bagi aku cuma yalah rasa sosial itu berlegar2 bermain antara angan dan sedar...
doakan aku trus kuat menghadapi final ini, moga dijauhkan petanda stress dari diriku apatah lagi gila akibat menelaah ilmu yg menggunung itu

p/s; kejayaan itu milik mereka yg sedar dari anganan

buenos emansipasi,

aphids

0 comments: