Images

.::perubatan's sports day::.


futsal mansurah

menguji kecekapan keeper

malaysia sentiasa di hati kami

lagak seorang keeper


6 mac 2009, hari yang panas- seawal 8.30am bermula kejohanan pelajar2 perubatan di seluruh mesir dengan tema warna masaing- masiang seperti; mansurah(merah), cairo(biru), zagazig(ungu), alex(hitam), tanta(kuning)...kejohanana yang dianjurkan oleh persatuan pelajar2 perubatan mesir menarik minat segenap lapisan rakyat malaysia yg menuntut di mesir. kejohanan merebut piala muhafzah terbaik. aku juga mengambil bahagian dalam kejohanan nih, iaitu baling selipar dan futsal. malangnya aku tak sertai team baling selipar kerana aku tak bgn di pagi itu...bertujuan mengumpul kekuatan bagi game di sebelah petang. memandangkan tahun lepas mansurah menyandang juara dalam futsal maka menjadi tanggungjawab aku dan pasukan utk mempertahankannya. tapi malangnya team aku kalah di peringkat pertama lagi dengan 2 seri dan 1 kalah. game yg penuh dengan kontroversi dan meyayat hati. aku sebagai keeper hanya mampu tunduk dan trus menghilangkan diri dari medan futsal. akibatnya aku dan pasukan aku die 'enjing' oleh team2 senior tahun lalu kerana tidak berjaya membawa kemenangan kepada mansurah... terima kasih kepada semue penyokong, minta maaf kerana gagal membawa emas untuk mansurah.... akan tetapi mansurah berjaya dinobatkan sebagai pemenang keseluruhan bagi lelaki dan perempuan untuk kejohanan kali ini...

p/s; well done mansurah

viva la vida,



mari komen

0 comments: