Images

.::tak jumpa tandas awam::.

dalam kehangatan minggu exam, status: "ulangkaji mood"
bole plak tuan rumah aku nak 'renovate' tandas umah aku...
ini smue psal tuan umah bawah dok komplen ceilling tandas umah dia
bocor...
dah ar tandas tuh aset bagi seluruh umat manusia, umah besar or mewah mane pon
kl takde tandas tak gune gaks!!!
katenye kontraktor tuh 3 hari, tapi tgk care kerja macam makan masa
lebeh seminggu jerk...
nak lepak umah pon dah tak sedap, nak masak pon takle(bukan maknenye kiteorg masak dlm tandas)
tapi sumber(main) air kene ditutp bagi melancarkan proses renovation tuh!!!

wlpun begitu, aku set kat mind aku, yg renovation tuh takkan
disturb life aku...ternyata aku silap...
keperitan menahan bul(b.arab,dlm bm cari sendiri), dan menahan
proses penyahtinjaan menyebabkan aku
menyertai member serumah aku utk lepak di rumah member aku wat sementara!!!

p/s:tandas yg dipinjam tanpa sebarang bayaran...

before

viva la vida,


aphids

0 comments: