Images

.::permulaan yg tak memberangsangkan::.

2009, permulaan yg tak memberangsangkan...
di mana aku telah secara borosnya membelanjakan duit belanja aku pada bulan januari...
selain membeli sweater nike, yg lain smue perbelanjaan makanan, duit umah dan makan lagi...
akibatnya pada 11.1.2009, wang belanja aku hanya tinggal L.E0.50...
tak cukup pon utk membeli pheno atau makanan yg mengenyangkan...

aku cukup takot utk menghadapi hari2 seterusnya di bulan januari
memandangkan segalanya memerlukan duit...

aku tak mahu guna wang belanja bulan febuari
akibat ke'brankap'an aku pada bulan 1 januari
lagipon duit bulan febuari khusus utk sesi melancong aku sempena winter break...
biarlah mati kelaparan...
sape suh boros...padan muke...baru kau rase!!!

p/s: kl btol duit bole jatoh dari langit...hmmm

viva la vida,

aphids

0 comments: