Images

.::mumu::.

sedar tak sedar, since aku mula menulis blog ini pada bulan april 2008
sehinggalah sekarang baru aku perasan aku dah mencapai post yg ke 101...
saje je aku pilih 101 dan bukan 100, ini dikire cam anjakan paradigma gak arr...
tapi bagi aku 101 baru sikit nak dibandingkan dgn hidup aku yg setiap hari ada
cerite2 yg lebeyh dari angka itu. tapi disebabkan hal2 tertentu maka
cerite itu tidak dapat diabadikan di blog ini...hahaha

aku masih mencari idea2 dan cerite2 utk aku muatkan dalam blog nih...
bkn utk org lain, tapi utk diri aku sendiri gak.
dan cerite2 dan idea2 itu masih ag stuck dan masih blom dapat aku gmbrkan disini.
aku cuba utk buat sesuatu yg baru, iya selain dari mengubah background blog ini
aku juga perlukan trademark yg baru utk blog nih, mungkin lirik lagu ciptaan aku sendiri ataupon penulisan bebas, tapi mungkin blom tibe masenye kot?!?!?!

seperti mane yg biase aku masih ag di dpn laptop ini menjejaki rakan2 lame dan juga junior2 lame, entah ape kaba mereka?? apekah aku yg makin sombonk dgn mrk atau mereka sudah semakin melupakan aku. itu aku tak tahu...tetapi akal ini tetap menghadam seribu satu pertanyaan dan persoalan akan status ukhwah ini...

dan bagi aku membazirkan masa utk menaip satu demi satu perkataan di alam siber ini amat berbaloi, dan aku tidak pikir utk menamatkannya dalam masa yg terdekat ini mahupun akan datang, tetapi aku perlukan idea2 dan ilham yg mana 'rezeki' itu dtgnya dari MAHA ESA. yg aku tahu aku keperluan simbiosis antara realiti dan ghaib itu penting skali dan jika ade penghayatan disitu apa jua akan dimiliki...

selain itu seiring dgn menigkatnya usia blog nih (lbh kurang 10 bln), usia aku kini juge makin meningkat, masih menggunakan kekuatan akal semaksimanya, mencari dan memperbaiki ralat diri dan berhajat menuju ruang emansipasi...

p/s: umum

viva la vida,




mari komen

0 comments: