Images

.::aku tak minat kartun::.

dalam suasana exam nih, boleh lagik aku secara kemalangannya melayan episod idola kecil...haha
ade bercambah bijih2 pelik disitu memandangkan umur tak melambangkan sifat sebenar...
haha

seringkali org berkata: "dah tua bangka, tapi layan kartun, ultraman. ape nak jadi ntah ngan ko??"

tapi bagi aku itu smue norma kehidupan, setiap org ade rase pahit, manis, masam, payaunya...

aku bukan ape, cume aku kagum dgn kebolehan bbdk kecil mengalunkan lagu dalm tone suara yg merdu membuatkan aku 'ketagih' lalu sanggup menonton keseluruhan episod di laman web tv9. lebeyh2 lagi salah satu pesertanya memakai nama 'afiq' trus membuatkan aku bangga dan riak seorang diri...
namun aku juga memikirkan akan naseb adik2 peserta yg entah ke mana hala tuju meraka dalam masa 5 tahun ag... adakah akan mengabaikan pelajaran demi mengejar cite2 seorang penyanyi??? sungguh tak relevan...

tapi episod idola kecil ini 'mampu' menarik minat aku berbanding rancangan program realiti yg lain...lalu aku berfikir, dan mula mengenali diri aku yg sebenar di situ...mungkin...emmm

p/s: tak minat kartun, minat idola kecil...haha

viva la vida,



mari komen

0 comments: