Images

.::jalan2 di johor::.

rabu,24/09/08
aku plan nak gerak johor, saje je nak lepak sane
ngn anip and rentap...
so aku ajk atiq, dia pun ok kiteorg pun grak johor malam tuh kol 12
dari umah aku fifi n mimi antar smpi masid jamek
then baru amik putra ke bukit jalil...
smpi johor dalm kol 5 lebeyh pagi anip dtg,
dgn rupe cam bapok n bangla sengih2 dpn kiteorg...haha
pastuh g sahur japm kat kdi mamak, si anip nih duduk je jb
tapi waktu imsak pon tak taw kol bape...mende~
then lepak umah dia, lepas sahur tak tido plak men game n online...haha
pastuh g umah sedara atiq, g sisha kat singgah slalu, g buke pose kat kdai sedare atiq, pegi
amik kot anip, pagi danga bay di sebelah malam...

overall leyparking at johor bolehkan minda aku relax dari sebrg problemo
yg aku baru facing...haha

tapi yg bikin gua panas balik KL naik bas...haha(gurau2)
jaga lu anip, gitar lu aku tak pecahkan lagi...

disebabkan takowt keta anip tk muat kiteorg decide nak gerak KL
kol 12.30am malam khamis gaks nek bas...cos bole makan2, kl siang takble...

p/s:thanks arr to anip n family diats kesudiann menumpgkan kiteorg n thanx 4 d nasi ayam...haha

viva la vida,

aphids

1 comment:

  1. johor!
    nak balik raya!!
    nasik ayam!
    my favourite!!

    sedeynye.. :(

    ReplyDelete