Images

.::Gudbye Secret Recipe::.

MERDEKA....dalam kehangatan menyambut kemerdekaan MAlaysia ke 51...aku terkelana mengenangkan penat jerih aku bekerja di SECRET RECIPE,TAMAN MELAWATI... byk sungguh memori yang manis mahupun pahit....haha...skema la plak.... 31st August tarikh keramat, yakni ari terakhir aku bekerja di secret recipe... syok woo keje sini walaupun penat tapi berbaloi arr... dalam tempoh yang sekejap tuh, aku dapt belajar macam2...terutama sekali pelanggan...ahha kl nak dipikirkan mmg kelakar... dengan staf2 yang sporting and memacam karenah mmg tak bole dilupakan...hu3 kekadang rase malas, penat n borink bekerja,so lagu yang teman aku ialah la...la...la... kerjalah by meet uncle hussein... and the thing is aku nih slalu gak gi keje lambat...haha

thanx to all secret recipe taman melawati staff(botak, kak sue,cain,awien,shai,farah,ila,ee,ulieand madam...)
tapi itu smue aku abadikan sebagai satu memori yang sememangnya telah ditakdirkan ke atas aku...SYUKUR...
"kalau kenangan ini diabadikan dalam cakera, akan aku mainkan setiap hari"
laguku untukmu(SR staff)... aphids;31ogos2008;2.10am



MusicPlaylist


aphids;31ogos2008;2.10am

0 comments: