Images

.::Seuntai Kata Untuk Dirasa::.

Salam...
20 april 2008, lebeh kurang 19 tahun aku hidup and this is the first tyme i'm creating this blog...hahaha
well, diats sebab musabab yang kukuh terciptala blog ini...orang kata, bila kita stress dis blog might help... maybe kowt, and bukan sebab tuh jerk, dis blog jugak sebagai medium untuk mengkritik dan menerima kritikan dalam kehidupan... so wujud la aphids_parasit a.k.a A.M.R with the title .::seuntai kata untuk dirasa::. hope aku akan istiqamah la sebagai blogger n sgala luahan ati will contain here... and when i read it in next 10 years it will make me SMILE dgn sgala pengalaman, cabaran and dugaan yg tlah aku lalui...

hidup sbg seorang manusia of course mencabar...dari perut ibu aku diberi pluang utk bernafas, dialam tadika aku diberi pluang utk mengenal, dialam skola rendah aku diberi pluang untuk belajar, dialam menegah aku diberi pluang untuk mencari identiti yang sebenar, dialam matrikulasi aku diberi pluang utk mengenal manusia...n next future i hope i still get the oppurtunity untuk trus mengenal dan belajar...

n aku andaikan diri aku nih sebagai nahkoda di lautan... menaiki kapal yang belayar, then bile smpi satu perlabuhan aku akan gune pluang itu utk tabur bakti kat msyrkt stmpt...then bile smpi masanya aku akan kembali belayar shhga tiba di perlabuhan seterusnya... n the process is repeat n repeat again... i will still taburkan bakti...sehinggala diri ini dimamah ombak yang besar...

hidup ialah proses belajar...selagi kita idup kita akan trus belajar so jgn jemu untuk belajar!!!

-aphids_parasit-
9.42pm, 20 april 08

0 comments: