Images

Kisah Instagram #1

Selalunya bila aku like satu satu gambar, tak semestinya gambar itu cantik. Kadang kadang aku tak peduli cantik/style atau tidak satu satu gambar tapi aku like gambar sebab caption dia menarik dan boleh dijadikan sebagai satu motivasi.

Jadi kebanyakan caption yang memberi motivasi adalah gambar gambar golongan 'orang orang fitness'. Aku kan orang fitness, bercita cita mahu jadi personal trainer dan ukur lilit bicep takdelah besar mana cuma 33 cm sahaja. Jadi banyak aku boleh belajar dari motivasi golongan ini.

Mungkin orang ingat aku gersang sebab selalunya pakaian workout perempuan perempuan ini tutup dada dengan punggung sahaja. Tapi takpe, kalau nanti satu hari kau orang perlukan personal trainer aku boleh kasi diskaun atau mungkin satu kali trial percuma.


Hafeez Darraji


0 comments: