Images

Rehat #1

makin aku banyak menulis makin mengarut. bukan mengarut apa cuma kualiti karya aku makin menyedihkan jatuh di tahap yang paling membimbangkan. aku perlu berehat sementara untuk aku kembali hidangkan karya segar yg lebih kualiti. banyak je karya yang belum aku klik pada panel 'publish'. buat sementara ni biar duduk dalam 'draft' dulu. ini minat aku, kalau aku tulis pun nanti, aku akan peram dulu. macam jeruk asam, makin lama peram makin sedap!
p/s: karyalah sangat, kalau pro baca mesti dia gelar sampah. hahaha...
p/s/s: rehat ini mungkin sementara atau selamanya? entah. aku pun tak tahu.


Hafeez Darraji



4 comments:

  1. I read all your posts kot, dot. :)
    Dont worry. Keep writing. One of a way to express feelings which I could never do.

    Aku tak tau nak guna bahasa2 kiasan. Tapi aku terasa nak menulis semua masalah aku di blog.
    Disebab kan aku jenis yang terlalu menjaga hati orang, aku tak nak lah sesiapa kecik hati dengan baca post aku. So, aku xpernah boleh tulis problem or express apa2 di blog. Kau ada advantage kot.

    Let it out and nanti kau okay lah. :)

    ReplyDelete
  2. aku membaca 4jam dan menulis 4jam sehari. itu esensial.

    -baihaqi-

    opss tipu je. itu hemmingway yang ckp. haha

    teruskan menulis.

    ReplyDelete
  3. @shafiqa
    aku suka seni. dan aku tulis seni. manusia minat benda yang ada related dengan kehidupan dan seumpamanya. aku nak tulis seni yang hidup yang orang boleh baca dan buat pengajaran. sumber penulisan aku adalah pengalaman dan masa silam. kadang kadang bila aku menulis aku rasa lemah. bila aku lemah aku mengarut. sebab itu aku perlu rehat.
    Terima Kasih sebab sudi baca *senyum(aku benci smiley senyum)

    ReplyDelete
  4. @baihaqi

    untunglah. HAHA!
    nak baca buku nih yang maleh. buku medic mesti dengki kalau aku baca buku lain.

    suh Hemmingway kim salam kat baihaqi. aku kagum dengan penulisan dia *ketawa(aku benci smiley)

    ReplyDelete