Images

alfatihah buat Din Beramboi

baru minggu lepas aku usha2 balik Raja Lawak musim ke 4. Tergelak-gelak aku tengok perangai Din Beramboi yang macam2 tuh. Din Beramboi nih yang buat aku gelak sorang-sorang dalam kereta masa aku jadi drebar hantar adik-adik aku pegi sekolah setiap pagi. Dengan ngantuk n tak biasa bangun awal pagi, bolehla elak tertidur dengan Din Beramboi nih buat lawak.
Aku dengar lawak Din Beramboi sejak aku kecik lagi, sampai sekarang dia dalam Radio Era and Raja Lawak...
Tak pasal-pasal dengar dia masuk ICU. Then dah pergi meninggalkan kita semua. 1st time aku rasa cam kehilangan yang amat besar bagi golongan artis2 nih. Rasa cam rugi sangat, dengan bakat yang beliau ada memang tak dapat diganti. tapi rencana Tuhan kita tak tahu, DIA lebih mengetahui.
Takziah untuk famili Din Beramboi dan Moga Allah Cucuri rahmat dan kesejahteraan buat Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri aka Din Beramboi. Tuhan lagi sayang kau Din...

p/s: innalillah

sapa lagi boleh wat lawak cam din beramboi,
aphids

1 comment:

  1. ~ak kat sni selalu dgr pagi di era!!
    sbb ade abg din la!!
    arwah lawak gileee!!!!

    tpi..tu la..umur x panjang kan...

    =(

    ReplyDelete