Images

.::rambut ohhh rambut::.



setelah 1 tahun 2 bulan aku menyimpan rambut yg panjang nih akhirnya hari ini khamis, 21 januari 2010, kira2 9 hari menuju final sem3 pada pukul 3.55pm aku berkeputusan untuk memotong rambut...yeahhhhhhhh!!!

tapi takdelah potong pendek, masih panjang cuma ketebalan rambut dah berkurangan la. apa alasan aku memotong rambut nih???
1) rambut gugur
2) aku baca satu artikel pasal rambut
3) artikel tuh kata kena potong rambut dalam masa 6 bulan
4) kasi rambut aku oxygen sket
5) aku dah lama memikir nak trim rambut nih

berdasarkan alasan ke 5, disebabkan tak taw nak ptong gaya ape, dan member2 smua tak reti nak memotong rambut panjang. maka hari ini aku ke kedai gunting rambut dan menyerah rambut aku ini untuk dipotong. ikut dia ar nak potong style ape, janji syarat2 seperti berikut dipenuhi;
1) rambut maintain panjang
2) tak hodoh

ahahahah...begitulah kisah tentang "aku sehelai rambut"

p/s: segar sket rasa kepala nih...

maintain panjang,
aphids

10 comments:

  1. xsabar nk tgok rmbut baru kau~teruja.,.,aha aha

    ReplyDelete
  2. hahaha
    camtuh plak, same je arr...xnmpk sgt pun bezanyeee
    tapi lebiih cooollll...
    hahaha:)P

    ReplyDelete
  3. whoaaaaaaaaa!! gi salun mne? sblh kdai mahmud tu ehh..hehehe ;p

    ReplyDelete
  4. ahahaha...itu saloon pompuan la...
    ade saloon dkt2 ngn restorann nih...
    haha...

    ReplyDelete
  5. upload ah gmba rmbut bru yg brngkli lebih cool.
    hahaha!~

    ReplyDelete
  6. ahahaha...mls la nk upload... nnti korang mesti ckp...sme je...

    ReplyDelete
  7. ~botak arh dot! bru agi smart! ~ :P

    ReplyDelete
  8. ahahaha...qila
    dapat plak botak...tgg taun depan ar ko tgk aku botaK..
    wahahaha

    ReplyDelete
  9. haha mesti handsome en rambut baru .

    ReplyDelete
  10. areef: abg mu plak mesti la hensem

    ReplyDelete