Images

.::pagi celaru, perangai hantu::.


3.34am, mcam tuh ar paparan jam pada skrin laptop aku. masih belum tido alashan eh? alasahn bukra mafish kulliah. jadi time2 takde kuliah nih, aku mmg tido lambat sket. lately aku dah kurang busy, perhatian perlu ditumpu pada hala tuju utama aku di sini iaitu belajar!!! junior2 pun aku malas layan sangat, nak dekat sebulan lebih duk sini patutnya dah pandai berdikari, junior kalau dilayan sangat pun menambah kebusyan aku saja. dan urusan internet aku serahkan sahaja tanggungjawab urusan internet pada syarikat, kira aku percaya 100% la kat dieorang wlupun aku taw kl arab mmg arab la juga. habes cite tuh.

skunk mesir pelan2 nak masuk musim sejuk, hujan batu beberapa hari lalu merupakan tanda bagi itu. seiring gak dengan bulan ini dah masuk november. member2 aku pun dah ramai yang pulang, mansurah nih pon akan kembali penuh, mana2 kau pergi kau akan nampak pelajar malaysia itu sudah pasti. dan beberapa tanggungjawab masih belum selesai, lebih2 lagi urusan student council, harap dapat settle dengan segera. dan bulan ini kat malaysia bulan exam sbb ujung taun an, dak2 uuniversiti semua sibuk post status kat fb; exam, exam dan exam. so all da best kat korang semua, moge bagi mana2 yang berhajat nak dapat dean list tuh tercapai la hendaknya...hehe

erk, korang pula camne? semua ok ke? hidup mmg camtu, korang wat lek suda, kl nak dilayan maslah2 tuh sampai bila pun tak habes. so jadi cam aku, masalah kau tinggal je kat mane2, tepi jalan ke, dalam kedai makan ke. so that bila balik umah ke pergi kuliah ke, lapang dada nak makan pun berselera. datu agi, hidup kasi enjoy ngn member2, jgn enjoy sorang2 tak seronok. kl nak wat jahat sekalipun buat le, lantak korang ar tapi pandai2 jawab nanti...hahaha

malam yang sepi, pak mat jual roti,
aphids...

1 comment:

  1. btol3..nways thanxxx bed..atas sume usaha anda ke atas kami..nanti i blnje u mkn k? ;)

    ouh btw.im not just ur junior but im also ur fren.papehal pon,sharing is caring oggey..hahaha ;p

    ReplyDelete