Images

.::pokok belum tentu berbuah lagi::.


egypt kini kian panas, panas dan panas...terpaksa beli sebuah kipas untuk menyelamatkan keadaan. beli apa sahaja untuk keselesaan diri kerna ianya penting untuk satu2 masa.

hari2 berlalu cam biase saje, takde yg istimewa. cuma sudah kurang sedikit kerja2 yang perlu diuruskan. kawan masih lagi berkawan, teman masih lagi berteman. cuma aku rase kehebatan di tahun pertama hasilnya mungkin tak sama di tahun kedua nih. malas atau masih belum ada feel untuk menelaah pelajaran sepenuhnya??? masih ade benda yg belum settle lagi mungkin itu sebabnya, tunggulah hari2 mendatang harap ada perubahan di situ.
mansurah kini sudah dipenuhi oleh warganegara malaysia, mana2 ada sahaja warganegara malaysia. pro and cons tetap ada, ramai sgt pon tak best, sikit sgt pon tak best. tapi inilah hakikatnya.

bagi aku tak perlu kau jadi doktor sepanjang hidup kau, kalau mata dah kabur sikit masuklah bahagian pentadbiran pula. jadi, tak perlu kau seorang yang uruskan sesuatu benda yang biasanya kau sahaja buat. suruh orang lain buat pula, senang cerita. bak kata seorang sahabat jangan buat sesuatu benda yang kau tak biasa buat, tapi bagi aku benda tuh boleh belajar. belajarlah benda yang kau tak biasa buat, kan lebih enak...hahaha

p/s: tiada motif...

sudah lewat,
aphids

0 comments: