Images

.::jenis aku::.

jenis aku...

aku manusia sendiri
xperlu bebelan busuk menyanggah telingaku
biar alam yg mematangkan aku

aku manusia sendiri
sesekali angin menyapa
sesekali aku terasa gembira
tapi aku tak perlukan itu semua

aku manusia sendiri
yang aku hanya aku fahami
tiada dahan tuk berpaut ketika alam banjir
tapi aku reti berdikari

aku manusia sendiri
menyandarkan kuasa pada Sang Khaliq
ada Dia sudah cukup buat diriku
dari yang beribu ribu tak mmpu puaskan hatiku

aku manusia sendiri
biar aku terus sendiri sampai akhir nanti
biar apa yang mereka fikir
kerana...
ini jenis aku...

belum berbuka sambil sakit terasa,
raja murka,
(8.16pm;malam khamis yg ke 27)

3 comments:

  1. bleh pegi ar lagu kat bawah nih doe.. kasi wa nak nangis.. tgugat cooll wa doe.. waaaaaaaaaaaa.. nak balikkkkkkkkkkkk!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha...kate lone ranger, lek sude...ahaha..

    ReplyDelete
  3. malay kalo lone ranger pun anak mak bapak gak doe..hohoh

    ReplyDelete