Images

.::sekali lagi ia timbul::.

buah kelapa kl kita baling dgn kekuatan superhero pon, akhirnya ia akan juga timbul...
itu aku tak kisah ag, yg aku kisah bila masalah nih timbul balik, mula la aku yg parah, setiap masa dok memikirkan masalah ituh. uban pon dah stat nak kuar dah...

"poit manusia, apahal ngn ko?? ko ade masalah ngn aku cakap, ko kutuk blakang, ko simpan2 tunjuk brani depan org len tak gune arr. bak dtg ar face to facee ngn aku. aku dah males nak melayan karenah ko, wat tambah masalah aku jerk, wat sakit kepala dan semua organ2 aku ajerk...malas aku nak layan perangai pura2 ko tuh, ko pergi ar canang smue keburukan aku kat org, aku kesah ape, aku peduli ape orang nak kate. yg penting aku kenal sape diri aku. selama nih, aku baik ngn ko, ko amik kesempatan, skunk peg mampos ko arrr, aku malas nak balas dendam sebb tuh keje budak pengecut jerk, kang kl aku balas dendam ko gak yg merana. tapi ko kene igt hukum karma, wat u give u get back!!!"

p/s: dripada lyn ko baik aku peg gamaah...

viva la vida,

1 comment:

  1. salam afiq..
    aku kene tag
    so aku nak ko pun kene tag gak hu3
    jwbla aku taw ko dh abis pekse..
    mse pun bnyk hu3

    ReplyDelete