Images

.::bila suare dan gitar dalam satu nada::.

hahahahha(gila-gila)

memperkenalkan hanif nazruddin (anp power rangers), song n lyric by haniff nazruddin...

masa aku upload video ni sayup2 azan subuh berkumandang so dgn senyap2 aku mengupload video nih ketika anp tgh tdo dgn nyenyaknye dekat sebelah aku nih. sebenarnye dia tak mau rakaman nih menjadi tontonan umum alasannye sore dia tak sedap, tapi peduli ape akuh...hahaha.
korang2 yg tgk video nih jgn bgtw kat dia yg aku upload video nih, wat lek jek senyap2 sude kl dia taw mesti dia bantai aku nye...rahsia...sshhhhhh....
hahaha

p/s: anp walaupon sore ko tak sedap mane tapi sore ko takde arr trok mane ok arr tuh bole layan gak ar....chow




video


IKHLAS(HAHA),

4 comments:

  1. hahahahhahaha
    shal doh...
    smpai hati ko wat aku mcmnihhh...
    wahahahhaha

    ReplyDelete
  2. HAHAHA....ilek sude, biar org len komen sore ko sedap k tak? hHh

    ReplyDelete
  3. masyaAllah..
    anep nyanyi lagu apa tuh???

    ReplyDelete
  4. credit to bedot sbb upload!

    weh anp.
    kau buat lagu ni??
    lirik die pun??
    cam tak caye je.tp..

    weh,best ar weh!

    part nyanyi tu aku tanak cmment ar.
    kau nyanyi pn maen2.
    nk lagu tu boley? :P

    ReplyDelete