Images

.::sekali lagi hampa::.

hari ini 30 april 2009 berlangsungnye FAMILY DAY bagi keluarga2 manchester mansourah program...arini lepas balik kuliah trus bertekad nak wat rambut then makan...so hasilnya bbdk smue terkejut tgk rmbut baru aku yg tak beralun seperti dulu, uban di kepala pun sudah tak kelihatan...hahaha
nak dijadikan cerita di family day, aku seperti biase active bab2 sukan nih... so yg aku masuk futsal, rounders, tarik tali and shoot on target...memandangkan shoot on target dan tarik tali ade masalah teknikal so tak dapat dijalankan camtuh gak rounders, clash ngn game futsal so tak masuk arr...haha
kali ini aku turun mewakili team yg berbeza iaitu team penganjur...abes smue kawan kate aku belot, tapi nak wat camne dah dieorang ajak aku dulu, so aku masuk je arr... team aku dibarisi barisan yg agak mantap arrr, kojie, arip, mat, sito antara yg mantap2 kat mansurah nih...
tapi nasib tak sebelahi kiteorg dan aku pon tak brape puas dgn game yg dipamerkan barisan striker membuatkan kiteorg terhenti smpi semi final sahaja, kalah ngn team saudi yg kejenye nak provok refree n marah2 team lawan...adesss...
team sebenar aku berjaya masuk ke final dan dpt tempat kedua...
aku bangga ngn team itu sbb akhirnya team tuh dah established kekuatan mereka dan byk dah improve dlm game mereka tapi still kalah physco, tu jerk...
aku tak puas hati ngn last goal masa extra time tuh, memandangkan aku boleh masuk kepada player, tapi nak wat camne, takde rezeki...
hahaha melihat team sebenar aku tampil utk mengambil medal membuatkan aku tersenyum dgn permainan physco aku sebelum itu di mana aku mengutuk mereka dan berlagak dgn kelebihan team aku, akhirnya mereka berjaya!!! siapa sangka! TAHNIAH...
dan siapa sangka kl aku mewakili team mereka belum tentu dapat membantu mereka smpi ke tahap final...
dan sekali lagi aku harus belajar terima kekalahan yg pahittttt....
dlm penat2 and kalah aku tetap puas dgn hubungan yg dpt dieratkan dgn member2 aku dan juga nasi lemak KLCC...hahaha
chow...

p/s: belajar terima kekalahan tapi bukan belajar untuk kalah


viva la vida;


mari komen

0 comments: