Images

.::rasa ini masih kamu::.

baru pulang dari rumah kawan, dan malam ini akan kembali ke rumahnye utk mengulangkaji pelajaran. dalam tempoh masa tuh, aku terasa nak tulis sket, so here i am...

aku masih ragu2 utk menyatakan rasa itu, dan aku sendiri tak pasti adakah apa yg dikatakannya juge mnyokong niat aku ini atau hanya cerite semasa semata-mata. sejak dari last email yg dikirimkan membuatkan aku rse down dgn kenyataannya dan aku membayangkan kegagalan kian menghampiri aku. entahlah, ape yg aku konpiuskan pengenalan hanya sekangkang kera, dan aku sudah semangat dan yakin dgn rasa ku ini, cuma aku takot dia sendiri masih tak bersedia, tetapi ape yg dikatakannya seolah2 memberi hint meyokong niat aku...konpius2...

tak tahulah, tapi yg pling penting rasa ini masih kamu...

viva la vida,



mari komen

0 comments: