Images

.::kacang kuda hitam::.

baru pulang dari membuat quiz yg sememangnye tak masuk akal n sebenarnye kite sendiri pon tak tw apatah org len an...tapi bese arr manusia makin plik makin nak dibutnye...so inilah hasilnya

greed(tamak) : manusia smue tamak, begitu juge aku tapi aku lebeyh kpd tamak kpd kebaikan ar...haha

gluttoy (keinginan utk makan) : aku takde arr kuat makan, riso plak bile berkeje bdn aku menyamai size pengacara3 aim ke 16

wrath (kemarahan yg extreme) : aku rase aku da berubah kot dari segi ini, skunk aku nak marah pon tak smpi ati, which aku pon tak ske rase marah aku sude hilang!!

sloth (kemalasan) : kekadang malas, kekadang rajin, kekadang terpaksa rajin, kekadang rajin tetibe, kekdg rajin sendiri, konklusi nye rajin gak arr aku...haha

envy (keinginan yg diinginkan pdhl org len punye) : yeke??? aku camtuh ke??? sket arr, ehh ade2...ermmm...

lust (keinginan akan sesuatu) : yeah!!! kl aku nak sesuatu mesti aku berusaha mendapatkannya, smpi mase mende tuh bukan milik aku, baru aku give up(on certain thing je ar), kl tak memang aku rmps balik...except for isteri org arr, biala mereka bahgie...haha

pride ("aku lebih bagus") : yeah sememangnye aku lebih bagus, tuh sebab dlm kebykkan perkara aku nak menang smpi kan dalil2 yg salah pon kuar...hahaha...tapi aku tak ingin kalah, harus sentiasa menang!!!

p/s: average: high n medium, pergh bapak huduh perangai...hahaha


Greed:High
Gluttony:Medium
Wrath:High
Sloth:Medium
Envy:High
Lust:High
Pride:High


nak tahu anda punye - Tekan Sini...haha(evil)



viva la vida,


mari komen

1 comment:

  1. wrath (kemarahan yg extreme) : aku rase aku da berubah kot dari segi ini, skunk aku nak marah pon tak smpi ati, which aku pon tak ske rase marah aku sude hilang!!

    tang ni waspada gak
    jgn jd cm aku
    kurang marah kt org,tapi simpan dlm. pastu jadi cm bangang. hancurkan diri sndri

    ReplyDelete