Images

.::kamu(you)::.



.::mode::.
time: 11.15pm
date: 17.mac.2009
title: KAMU(YOU)
singer: afiqrozain
music&lyric: afiqrozain
venue: merata2 di dalam kediaman
description: semuanya disebabkan kamu, untuk kamu...

p/s: terimalah, hanya utk kamu:)P

viva la vida,



mari komen

8 comments:

  1. sudah dowh nk tgk video kat blog ko..sempit...

    ReplyDelete
  2. wah!
    ko gi mesir pergi blaja doktor ke kelas main gitar?!
    hahaha

    bagus=P
    malam ni ktrog pergi hokkaido yeh.makan seafood.besar2an.azyad belanja.kalo smpt.balik la malam neh.
    hahaha=P

    ReplyDelete
  3. bob: aku cume nak smpikan lagu aku ajer, so yg penting camne lagu itu berbunyi, aku tak brape fokus sgt pd gmbr nih. anwy sori erk bro.]

    akid: hahaha...saje je buhsan2...
    dah taw dah najmi sude bagitaw azyad mau blanje....siot jerk peg masa aku takde plak tuh!!!

    ReplyDelete
  4. haha..melody sedap..ade potensi..
    gitar pun terer main..
    tp suara tu kena g cls vokal eh..
    baru yg " kamu " tu berminat.. :P

    ReplyDelete
  5. hahaha
    ainna truk an suare afiq...
    nak cari kat mane erk guru vokal di mesir nih??

    ReplyDelete
  6. hehe..kat mesir x de guru vokal ke?
    ala..cekup je la mane mamat2 yg terer nyanyi nasyid tuh.. ;))

    ReplyDelete
  7. ya kamu la...
    hahaha...
    hanya utk kamu...

    ReplyDelete