Images

.::exam tamat::.

hahaha...
exam suda tamat, satu paper jer pon MCQ plak tuh...
kekecewaan tergambar dari wajah setiap calon yg mengambil exam tadik...
mane tak nye susah cam gampang.
A:" camne doh exam tadik??"
aku: "susah gler sial...hahaha"
B: "kau mesti boleh jawab an?"
aku: "bajet arr, berpeluh2 aku menjawab tadik, byk gak arr aku tiru bdk sebelah aku"
C: "pergh ko mesti bole jawab, tgk gaya ar..."
aku: "tak le jawab takpe, asal ada gaya"
trus hahahaha....
serius susah gak exam tadik, hahaha skunk mase utk rileks sebentar...

p/s: mak dah tny nk blk bile, ayah plak suh wat umrah...nak balik ke tak nak???hmmm...

viva la vida,



mari komen

3 comments:

  1. hahaha
    ayah gurau je la pasal umrah tu
    hahaha
    mmg tak la ko dpt pg sblm die pergi dulu XD

    ReplyDelete
  2. ayah ckp cam serius
    tp mmg tak la ko dpt pergi b4 dia pergi
    haha

    agak2 dia soh ko pg gne duit sdiri kot
    hehehe

    ReplyDelete