Images

.::itu dulu, aku sekarang::.

aku kl dah duk depan laptop,
mmg keje bukak internet je ar...
so tadi bukak myspace, explore sket2
jumpe page junior aku dulu kat semashur...
kat page tuh ade blog and website SIS...
dah maju rupenye SIS skola aku...
salah satu cara yg berkesan dlm dakwah...

aku bangga ngan kemajuan itu.
satu masa dulu aku juga berada di tempat itu,
menasihati, mengingati, mengubati dan mendidik...
aku tak bangga dengan jasa2 aku dahulu
tapi aku bangga mereka2 yg aku didik dulu dah semakin
matang dan dewasa...
dah pandai berfikir...
dan mungkin lebeyh baik dari aku....syabas2
aku puas!!!

walaupon aku sekarang(aku klasifikasikan wrong path), tapi
aku nak mereka still dan stand camne mereka sekarang.
jangan ikut jejak senior yg buruk, juz amik the positive one from me!!!
aku bukan tak maw, tapi...

p/s: dulu lain, sekarang dah lain...

viva la vida,

2 comments: