Images

.::biar aku pergi::.

aku dah tak larat nak menghadapi semua nih...
aku dah malas nak update blog, layan karenah kawan2
nak bersuka ria, nak bukak facebook, myspace n frenster,
aku dah tak larat nak berjalan2 n lepak2...

aku pikir smpi kat sini aje, aku rase nyawa aku dah sampai dihujung tanduk,
tinggal nyawa2 ikan...mungkin Allah lebeyh sygkan aku
aku nak mintak maaf kat semua kl ade silap n salah sama ade
aku sedar or tidak. hutang tuh tuntut awal2. aku nak 'pergi' dalam keadaan
aman. yg ade dendam ngan aku tuh aku mintak maap bbyk...
kawan2 aku kat msia, famili aku, kawan2 kat mesir dan semua yg kenal aku; i am sorry.
doakan aku ditempatkan dalam golongan org yg berjaya...
aku rase dah tibe masanye aku bersendirian...

mungkin ini post terakhir aku...

tapi ini hanya sementara, aku akan kembali...
mungkin korunk akan tgk blog aku tak diupdate, aku kena stop updating blog wat sementaran waktu, memandangkan exam final sem
aku berbaki 19 hari sahaja lagi...dan ini sgt penting bagi aku
aku nak fokus n concentrate. kl ade mende penting sila hubungi handset aku...

wish me all da best...

p/s: biar aku pergi

viva la vida in success,

2 comments: