Images

.::S.T.K::.

entahlah sejak kebelakangann ni
semua Serba Tak Kena...
aku pon tak taw kenapa n aku dah fed up nak memikirkannya...

first pasal budak umah aku yg mmg dah besar panjang
tapi tak bole fikir wisely...
sampah kl xde org nak peg buang memang terperap je arr
kat dapur tuh...pastuh dah reti minum air tak reti nk msk...
kang tgor nanti marah, xtgor x gerak plak...

pastuh pasal facebook...
pompuan tak reti malu plak wat hal...
dasar perempuan x mcm perempuan...
nak kate bodo, amik medic...

then pasal member plak...
aku pon tak paham,
member yg aku baik dulu dah tak brape nak baik...
member nak makan member ke or nak bls dendam balik...
mcm nak wat aku jeles jerk...
aku nak betolkan keadaan jerk, tapi lain plak dia wat...
aku pon tak paham, yg mane satu yg 'evil'...
ilek arr, kac arr aku pluang nak berkawan beb...
bile aku pikir balik, semua org aku nk kene jage ati
abes sape nak jage ati aku...???
bila xjaga ati ape plak org kate,
n aku rase maleslah nak jage ati org ag
biar aku jadi diri aku yg dulu, keje nak sound org, jadi tegas sket...
aku dah tak larat nak pikir ag,
n aku gak tak larat nak berpure-pure ag...
aku taw aku takle tipu diri sendiri...!!!

pastuh dalmm kuliah plak,
aku tw arr lecturer tgh kac kuliah
bukannya aku bising pon,tetibe aku kene marah
pantat pe!!!

semua Serba Tak Kena,
aku tak tw nak watpe ag,
penat dah memikir,penat, penat sangat!!!!
tambah uban rambut aku jerk...
adekah ini dugaan allah nak kac aku...
nak cite kat org, nanti dikire xbersyukur plak...
nak komplen, x bersyukur plak...
entahlah, berserah je rr...
biar masa yg tentukan n selesaikan
"Serba Tak Kena" nih...

p/s: penantian mmg satu penyeksaan, apetah lagi nak biar masa tentukan...
tapi aku nih hamba yg lemah, so let's
berserah...n sabar

viva la vida,

0 comments: