Images

.::buruh kasar memakai jubah::.

bila mana seseorang tuh tido lambat, dan terpaksa bgn
pada awal pagi maka keletihan lah jawabnya...

bapak letihnya arini!!!
aku tido lambat semalam kesan dari mengulangkaji pelajaran
bersama member2...
dan aku hampir terlewat utk ke kuliah pagi tadi
mujur lecturer tak masuk ag...
'menonton' kuliah dalam kondisi yg lapar dan mengantuk
amat menyeksakan...
mengantuknya sehingga terpaksa meletakkan penutup pen pada kelopak mata
dan laparnya sehingga terpaksa menekan2 perut nak suruh perut bersabar...
ditambahkan pula dengan sambungan kelas pbl
menyebabkan minda aku terkesan dek keletihan badan...
bunyi cam teruk gler jerk...

so balik umah update blog
dan aku ingin memaksa diri aku tido
memandangkan malam ini ade aktiviti
yg memerlukan aku utk mengerah kudrat...

p/s: cam buruh kasar di mesir yg memakai jubah

viva la vida,

aphids

0 comments: