Images

.::the day::.

(sound effect) drum roll...

the winner is....
hahha...akhirnya hari yang aku tunggu sekian lama
telah pon tibe 8 october 2008... banyak perkara cabaran n dugaan
aku tempuh untuk sampai ke hari ini n aku taw semua tuh adalah duri
yg mendewasakan aku...

so today, 8pm; rumah aku, family, member2, kampung, sambal belacan, sedara
mare, kereta, basikal, bilik and byk ag arr akan aku tinggalkan....
tipu la kl aku kate aku tak sedih...wlpn aku tak sabar nak ke sana
tapi dah lumrah setiap permulaan pasti ade perpisahan(cam lagu MOP)
so aku reda n aku rela berkorban demi mengejar cita2 ku...
seorang doktor!!!

aku anggap perjuangan aku ni mcam tengah berperang
kat medan perang....bile komander memberi arahan berkenaan
strategi n nasihat2; "it's time to killed or be kill"
aku samekan diri aku dalam konteks tuh sebab aku akan
mengambil course yg org kate plg susah n mencabar kat dunia
bidang kedoktoran
so kl aku fokus aku dapat conquer tapi kl aku hanyut aku akan
terbunuh....itu PASTI!!!!

sudah pasti "cinta ku tertinggal di MALAYSIA"
tunggulah kepulangan aku 6 tahun lagi or maybe 3 tahun lagi
selamat tinggal semua...mintak maap kl ade pape salah,
n hutang tuh meh arr tuntut sblum aku pegi...
doakan kejayaan kita bersama...
doakan kejayaan bakal doktor ini...amin

Salam...

p/s: SELAMAT TINGGAL MALAYSIA, aku datang MESIR!!!
here i come university mansoura....

viva la vida,

0 comments: