Images

.::kejahilan kembali berulang::.

adess...jahil...jahil...jahil...itu perkataan yg sesuai dgn diriku...
sampai bile kejahilan ini akan berulang...adakah keinginan aku
yang ingin bebas membuatkan aku terpana ke lembah kejahilan...
apakah aku sudah jauh dari NUR RAHMAT illahi....
sesungguhnya aku kepingin untuk kembali ke jalanNYA...
kembali menjadi hamba yang mantap dari segala segi
lebih2 lagi tanggungjawab sebagai khalifah yang diamanahkan...
tetapi nafsu, hasutan, naluri dunia ini membuat aku terus
terjerumus ke lembah yang fana...ke lembah kejahilan
membuatkan nur dahulu kian pudar dari masa ke semasa...
bagaimanakah harus aku @ patut aku lakukan???
telah aku sedaya upaya menjaga ibadat 5 waktu
yang dijanjikan dapat menjauhkan yang nahi dan munkar...
tetapi mungkin masih tidak cukup atau ibadatku
dipandang enteng dek kerana tidak sempurna...
SEsungguhnya aku BENAR-BEnar ingin kembali....
Ya ALlah bantu lah hambaMU....
.::kuhadir padamu::.
*benar2 ingin kembali:`(

1 comment:

  1. jihad hawa nafsu memang jihad yg paling berat..dugaan tndanya ALLAH sentiasa nak kita igt kat DIA

    ReplyDelete