Images

.::Mother's Day::.

.::HappY Mother's Day...Selamat HAri Ibu::.
Kepada emak ku Noraini A' Aziz,
Selamat Hari Ibu anakanda ucapkan, semoga panjang umur murah rezeki, diredhai dan dirahmati Allah serta sentiasa sabar melayan anak-anak... Mintak maaf tulus dari hati Afiq diatas segala kekasaran dan kesilapan, biase la remaja(darah panas)...Terima kasih atas penat lelah dalam membesarkan anak mak yang macam2 karenah especially panas baran nih:), thanks 4 ilmu, pendidikan, makan, minum, nasihat, pakaian, perlindungan(tak terhitung), not forget pendidikan 4 Afiq to be a doctor(i will try my best!!!) and also everything then halal kan makan minum semua erk!!! Semua jasa mu itu tak dapat Afiq balas n I always remember and pray for u, moga Allah menempatkan mak dalam golongan orang2 beriman diakhirat nanti...may Allah bless u n may all ur wish come true:)
What i want to tell u is I always Love u and tak boleh hidup tanpa kamu...thanks 4 everythng mom's...love u!!!

terimalah madah...
.::Madah Dari Afiq Untuk Ibu::.

Hujan kau ingatkan aku tentang satu rindu,
Awan kau ingatkan aku tentang satu kisah,
Bintang kau ingatkan aku tentang satu nostalgia,

Di masa yang lalu saat mimpi masih indah bersamamu,
Di masa yang lalu saat aku mencium dan memelukmu,
Di masa yang lalu saat kau mengusap kepalaku,

Owh ibu,
Terbayang satu wajah penuh cinta, penuh kasih,
Terbayang satu wajah penuh dengan kehangatan,
Kau ibu...

Namum musim bertukar ganti,
Turun hujan kemarau pun pergi,
Yang layu kan tumbuh kembali,
Bulan terang datang memuji

Ya Allah izinkan aku bahagiakan dia,
Meskipun aku jauh,
Meskipun dia tak di sisi,
Biarkanlah aku bererti untuk dirinya

Owh ibu,
Terbayang satu wajah penuh cinta, penuh kasih,
Terbayang satu wajah penuh dengan kehangatan,
Kau Ibuku...

"Thanks 4 being the best mom's, friend's and teacher's of me"...happy mother's day!!!
Just for u!!! 'The Last Lecture' by Randy Paush


Aphids;1:30pm;10mei2008

0 comments: