Images

.::brite baik...brite buruk::.

hahaha...arini aku dapat satu berita...berita baik n berita buruk...hurm...
Berita baik nyer aku tgk MHI pag tadi uni kat mansoura (egypt) ade wat twinning prog ngan manchester united, so impian aku nak g eropah bakal terlaksana if aku blaja kat mansoura...
brite buruk plak klas bahasa arab utk ke mansoura stat 11 mei 2008...
adesss aku dah plan cuti nih macam2 dah!!! nak blaja guitar n keje the wat lesen motor...tapi ini klas kac spoil da!!!
aku hingat nak cari duit, almaklumla aku nih tgh sengkek gler!!!
if aku tak pegi the class, impian aku sbg seorg doktor lebur la... adess pening2...
sbb priority aku skunk nak cari duit...cam member aku sorunk nih, baru tad dia mesej aku, katenye dia br keje as cikgu ganti kat skool lame dia...jeles pown ade aku.
at least dia ade keje wlpn dia cite kat aku bla...bla....pening...bla...penat...bla...bla... baru ada lyfe namenye, stakat duk umah ikut rutin harian bgn--tido--makan---mandi---tgk tv---hadap komp---pergh buhsan beb!!! xde lyfe langsung!!!

aphids, 23/4/08, 9.09pm

0 comments: